LIFE TANRIKULU
Bacite novi pogled na svoj životni stil.

Horror Stories | Iskusni, turski i kratke priče

horor priče Pripremio sam sablasnu listu za one koji vole da slušaju ili objašnjavaju. Ovaj sadržaj uključuje kratke i dugačke horor priče koje smo doživjeli, kao i priče koje su fikcionalizirane. Turske horor priče obično se sastoje od svijeta demona.

takođe Anadolijske horor priče Uključio sam nekoliko citata iz knjige. Horor književnost je teška književnost. Dajući misterije dio po dio, potrebno je povezati čitaoca sa tokom kako bi čitalac zadrhtao i naježio se.

Horor priče: kratke i dugovječne priče (+18)

1. Prokletstvo Amen-Ra

prokletstvo amen rana horor priča

Na početku horor priča je prokletstvo amen-ra. Princeza Amen-ra, egipatska princeza koja je živela 1500. godine pre nove ere, pronašla je kovčeg svoje princeze, koja je zakopana na obalama reke Nil, dok su iskopavala u Luksoru 1880-ih od strane četvorice bogatih Engleza, a kupili su ga plaćajući velike sume novca. Nakon toga, jedan od muškaraca je viđen kako hoda u pustinju i više se ne vraća, druga dvojica bankrotiraju, a trećeg je slučajno upucao Egipćanin.

Ali mumija ipak stiže do Engleske, bogati biznismen iz Londona kupuje mumiju, ali kada je njegova porodica povređena u nesreći i požar u njegovoj kući, on pronalazi rešenje da pokloni mumiju Britanskom muzeju.

Dok je mumija transportovana u muzej, iznenada se prevrnula i pala na radnike, jedan od njih je slomio nogu, a drugi radnik je 2 dana kasnije preminuo iako je bio zdrav.

Kada se mumija smjesti u egipatski dio muzeja, nevolje dolaze jedna za drugom, noćni čuvari kažu da mumija čuje zvuk čekića i plač.Kada se stražar nađe mrtav na dužnosti, ostali čuvari se uplaše i odustanu posao. Čistači odbijaju da očiste mumiju. Na kraju, vlasti odnesu mumiju u podrum, samo da izlože sarkofag. (Izložbeni broj sarkofaga je 22542 i još uvijek je izložen u muzeju!)

Na kraju, sve to dođe do ušiju novinara, fotograf slika mumiju, odštampa sliku, na njoj se vidi strašno ljudsko lice, čovjek ode u spavaću sobu, zatvori vrata, a onda se ubije.

Ubrzo nakon toga, kolekcionar kupuje mumiju, ali kada ga zadese nevolje, uključujući i smrt, on podiže mumiju na tavan i poziva gospođu Helenu Blavatsky, stručnjakinju za magijske moći. Žena osjeća jako intenzivne zle sile u kući, kada muškarac zamoli ženu da istjera te zle sile, žena kaže da je nemoguće otpustiti, otarasiti se što prije. Ali nijedan muzej ne želi mumiju, koja je ubila 10 ljudi u 20 godina.

Konačno, William T. Stead, američki arheolog i majstor šaha, kupuje mumiju s velikom količinom novca i želi da je preveze brodom iz Engleske u New York. Ali zbog svoje loše reputacije, boji se da mumiju neće uzeti u avion, pa je skriva ispod novog automobila Renault!

Kao što pogađate, brod Titanik!...čovek nikome ne govori istinu sve do dana pre dana katastrofe. A 14. aprila 1912. Amen-re je potonuo sa 1500 putnika. Možete ostaviti komentar o ovim horor pričama u području za komentare ispod.

2. Neko je u krevetu

Kao i svako dijete, plašio se stvorenja koja se kriju u ormaru, čudovišta ispod kreveta. Iz tog razloga nikada nije zatvarao svoja vrata i slušao priče koje su mu majka ili otac pričali svake noći dok nije zaspao.

Drugi dan je rekao ocu da je pospan i zajedno su otišli u dječakovu sobu. Dok je dječak oblačio pidžamu, njegov otac je pojurio do telefona koji je zvonio, ali iz slušalice se čulo samo šištanje. Misleći da je problem sa redovima, otac se vratio sinu i video da je već u krevetu.

I kao i svake večeri, rekao je: "Da vidimo da li je čudovište ispod tvog kreveta ili ne". Ali kada bi se sagnuo, samo bi se smrznuo. Jer ispod kreveta je bio njegov sin, koji se čvrsto držao za pidžamu, a on je od straha šaputao: "Tata, neko je na mom krevetu." Možete ostaviti komentar o ovim horor pričama u području za komentare ispod.

3. Šokantna fotografija

strašne priče

U ovom dijelu horor priča tema je šokantna fotografija. Žena kupuje novi mobilni telefon. Zatim dolazi kući i ostavlja telefon na kuhinjskom stolu i počinje kuhati. Dječak koji vidi telefon pita majku za dozvolu da se igra s njim.

Njegova majka daje djetetu da se igra sa telefonom da ne zove nikoga i ne briše nijednu poruku. Dijete prihvata stanje majke i odlazi u spavaću sobu da se igra na telefonu.

Oko 10 sata njegova majka odlazi u dječakovu sobu da uzme telefon. Kada ustane, nađe svoje dijete kako spava. Ali mobilni telefon nije pored njega, on je na podu daleko od kreveta.

Majka uzima slušalicu i provjerava da li je njeno dijete nešto izbrisalo na telefonu. Primetivši nekoliko manjih promena, kao što je promena teme ekrana telefona i melodije zvona, žena nastavlja da bulji u telefon.

Kada dođe u galerijski dio, shvati da je mobilnim telefonom napravio nekoliko fotografija svog djeteta. Dolazi do fascikle sa novonastalim fotografijama i gleda fotografije unutra, ali led staje, ne može vjerovati.

Na snimljenoj fotografiji, ono što užasava ženu u pozadini je biće sa leve strane fotografije koje hvata dete na fotografiji. Možete ostaviti komentar o ovim horor pričama u području za komentare ispod.

4. Bolnica sa grobovima za 63.000 ljudi

Izgrađena 1920. godine u državi Kentucky, SAD, koja je među horor pričama, 63,000 ljudi koji su u njoj umrli i dalje nose miris smrti u svom zraku. Izgrađena je početkom 1900-ih kada su se broj slučajeva tuberkuloze u Americi opasno povećao. Kako u to vrijeme nije bilo lijeka za tuberkulozu, svi koji su imali ovu bolest dovođeni su u ovu bolnicu kako bi se na neki način maknuli iz društva.

Ali tokom dugih godina koje su ovdje prošle, lijek se nije mogao naći. Kako se broj pacijenata stalno povećavao i nije se moglo naći rješenje, pacijenti su počeli gubiti razum i patiti. Strašno je bilo to što su pacijenti počeli umirati od samoubistva, a ne od tuberkuloze.

Ovi preminuli pacijenti se odvode da umru prolazeći kroz tunel poznat kao 150-metarski tunel smrti, koji je jedan od najpoznatijih dijelova bolnice. Do 1961. godine, godine kada je bolnica zatvorena, umrlo je ukupno 63,000 ljudi.

Godinu dana nakon što je bolnica zatvorena, ponovo je počela sa radom kao duševna bolnica. Isti problemi se nastavljaju, uključujući samoubistva pacijenata. Nakon toga se zatvara i duševna bolnica. 1982. godine, u proteklih 20 godina, desetine ljudi su izvršile samoubistvo. Taman kada su došli da povrate svoju mentalnu ravnotežu.

Tokom godina, desetine jezivih tvrdnji iznesene su o bolnici, koja je prošla kroz tragični film. Mnoge ljude još uvijek proganjaju duhovi ljudi koji su umrli u hodnicima bolnice. Priča se da su se pojavila nova saznanja i da se na zidove zatvorene bolnice projektuje senka smrti.

Za nas nije moguće vjerovati u viđene duhove ili mistične događaje. Naravno, postoji nešto stvarno da je 63.000 ljudi koji su tražili izlječenje u bolnici ostavljeni da umru, prisiljeni da izvrše samoubistvo ili su izgubili razum. Možete ostaviti komentar o ovim horor pričama u području za komentare ispod.

5. Ukleti svjetionik

ukleti svjetionik

60 dana u morskoj pobjedi Haunted Tevennec, koji je među horor pričama. Smješten u Francuskoj već 141 godinu, tevennec pomorska pobjeda na stijenama svake minute nagrizaju jaki vjetrovi i opaki valovi, a većina je uništena. Za razliku od drugih svjetionika, ovaj svjetionik ima drugačiju istoriju i zanimljivu reputaciju.

Svjetionik Tevennec u Francuskoj je popularno poznat kao uklet. Postoji mnogo dokaza da u to poveruju. Svi stražari koji su čekali svjetionik od prošlosti do sadašnjosti, poginuli su ovdje na tragičan način. Stražari su izgubili razum. Misteriozno, noževi su leteli na njih. Bilo je mnogo ovakvih slučajeva.

Stražari su rekli da su noću vidjeli duhove. Jedan od njih, Belenin Kunzik, je 1875. godine najavio da želi da ode i onda je izgubio razum. Do 1910. godine na tevenskom svjetioniku, za koji se vjeruje da je uklet, služila su 24 stražara. Svjetionik Tevennec mijenjao je stražu svake godine između 1875. i 1910. godine.

Godine 1910. fenjer je priključen na automatski sistem, a nakon tog dana niko se nije usuđivao da mu priđe. Mark Povendet je pristao da provede šezdeset dana na svjetioniku kako bi napravio razliku. Njegov cilj je bio da oživi desetine zaboravljenih svjetionika u Francuskoj.

Mark Povendet započeo je svoju 60-dnevnu avanturu 26. februara 2016. Tokom ovih 60 dana, Mark Povendet je bio u stalnom kontaktu sa novinarima. Sve mjere opreza su poduzete prije nego što je Mark otišao u to područje. U slučaju najmanjeg incidenta, helikopter je bio spreman da dođe u pomoć za 15 minuta. Navodeći da ne vjeruje u duhove i vile, Povented je, uprkos ljudima, nastavio život u svjetioniku do 7. maja 2016. godine.

Kada je izašao, izjavio je da se ništa nenormalno nije dogodilo u svjetioniku. Zbog toga su nenormalni događaji u istoriji stvorili znake pitanja u glavama ljudi. Da li bi bilo isto da Mark nije poduzeo sve mjere da ode tamo, da nije bio s novinarima? Ili se može znati da se dešavaju drugi događaji? Možete ostaviti komentar o ovim horor pričama u području za komentare ispod.

6. Duh na visoravni

Ovaj događaj, koji je među horor pričama, odvija se u Trabzonu. Ja sam iz Trabzona, znaš, Trabzonsko gorje je poznato. Nekada smo ljeti išli u planine, bavili se stočarstvom.

Tada smo imali 7-8 krava, slali smo ih na ispašu. U podne su se vratili sa ispaše, ali je jedan od njih napustio stado i ostao na planini.

Deda mi je rekao da se popnem i pogledam planine, ali da ne idem previsoko. U slučaju da sam mogao vidjeti kravu, uzeo sam štap u ruku i krenuo da se penjem na planinu.

Prošao sam šumu, iznad šume je velika ravnica. Mi to zovemo veliki stan.

Vidio sam da nema naše krave, pa sam sjeo na kamen. Čekam da možda krava dođe tamo.

Tada sam vidio dva čovjeka kako se penju na planinu. Počeo sam da ih pratim. Trebalo bi da odem do njih i pitam da li ste vidjeli kravu ovdje.

Muškarci odlaze, a ja idem brzo, brzo za njima, ne mogu da stignem. Onda sam počeo da trčim, ali i dalje nisam mogao da stignem. Tada su ljudi prešli stražnji dio brda. Prebolio sam to nakon nekog vremena. Vidio sam muškarce kako hodaju po vrhu planine nasuprot. Bio sam iznenađen kada su stigli.

Onda sam se vratio u ravnicu jer ih nisam mogao uhvatiti. Došao sam u ravnicu i vidio da ima bar 400-500 ovaca.

Na njihovom čelu su četiri muškarca. Muškarci su uvijek isto obučeni, imaju nešto poput bijelog mantila, crne kragne i nešto kao crveni šešir u obliku kupa na glavi. Gledam ih, tamo je nešto kao kolica.

Jedan od tih ljudi ga je vozio. Auto je počeo da se penje uz planinu. Zatim se auto sam spustio sa vrha planine. Ostala trojica su se ukrcala na njega, a onda se auto vratio na planinu.

Tada sam čuo zvuk krave u šumi. Išao sam iza kamenja prema šumi, gledao sam najviše 3-4 sekunde.

Okrenuo sam glavu u ravnicu, nema repa ni bilo čega. Tamo sam se tako uplašio da sam se bacio u šumu.

Sa tim strahom sam otišao kući za dva minuta. U to vrijeme nisam znao šta je duh ili vila. Otišao sam kod djeda i rekao mu ovako.

Moj djed je rekao da su džini. Rekao je da tako izgledaju, ali ako im ništa ne uradiš, neće te povrijediti.

Jer moj djed je mnogo vidio u svoje vrijeme, pa se ne plašite takvih stvari, rekao je. Možete ostaviti komentar o ovim horor pričama u području za komentare ispod.

7. Goblinska svadbena priča

strašno vjenčanje

Ovaj događaj, koji je među horor pričama, odvija se 1946. godine. Dolazio je iz sela Çatak iz Bingöla sa mojim ocem. Išli smo od mjesta zvanog Şeker Baba prema visoravni. Danonoćno je hodao za mojim ocem. Idemo sine, rekao je, sunce je zašlo. Rekao je: 'Imam posla, tako da ne možemo ostati ovdje. Krenuli smo, a ispred nas je bio magarac.

Dolazio sam sa ocem i išli smo prema kraju zone crnog pakla, visoravni artibaba, zoni odluka. Tamo sam pogledao prema kraju puta. U šumi je gorjela vatra.

Ta vatra je nekad bila senka, nekad sijala. Čuli su se čudni zvuci. Moj otac je uzeo dahriju u ruku. Bio je to željezni alat za sječu drveća.

Moj otac je nosio divlje životinje i džine, bića koja zovemo vilama, da ih uplaši. Džini su se uplašili kada su čuli zvuk gvožđa. Magarac je bio napred, ja pozadi, jer smo prošli blizu njihovog puta, a otac me je prekinuo. Rekao je da dolaziš, rekao je da dolaze.

Kasnije, dok smo hodali, počele su da dopiru narodne pjesme i pjesme, i mi smo se popeli na brdo sa mojim ocem.

Pitao sam oca šta se dešava. Otac mi nije htio reći šta se dešava pa sam se uplašila. Kada sam sutradan došao kući, ispričao sam sestri kroz šta smo prošli. Moja sestra je rekla da je ovo što vidite pastirska vatra.

„Ono što vidite u tom času u regionu Crnog pakla je pastirska vatra“, rekao je. U regionu Crnog pakla u to vreme, oko pastirske vatre su bili demoni.

Rekao je da će biti vjenčanje džina oko vatre. Zapalili su vatru i napravili svadbu. Moj otac je rekao da ti nije rekao da se ne bi plašio.

Moj otac te je uzeo između sebe i magarca da ti ne bi naudili, a rekao je da je izvadio dahrije jer se džini boje zvuka metala. I ova priča se ovdje završava. Možete ostaviti komentar o ovim horor pričama u području za komentare ispod.

8. Treasure Genies

Ovaj događaj, koji je među horor pričama, odvija se 2011. godine. Moj deda je uvek tražio blago u selu. U pedeset jedan sat noću počeo bi kopati. To je radio noću da ih žandarmerija ne bi videla i uhvatila. U noći 11. marta 2011. godine javila nam se tetka koja je bila kod mog djeda.

Moj otac je rekao da je pronašao blago. Naravno, bili smo uzbuđeni i odmah smo krenuli. Kuća mog djeda bila je u Kayseri Tomarzi. Bilo je oko dva sata od centra. Hodali smo drhtavih ruku i nogu bez govora od uzbuđenja zbog blaga.

Automobilom smo stigli u selo oko dva sata u ponoć. Počeli smo da hodamo do kuće mog dede bez ikakve buke da ne bismo privukli pažnju. Moj otac je tiho pokucao na vrata.

Niko ga nije upalio, ali se kroz prozor vidjela svjetlost petrolejke. Kada je moja majka prišla prozoru i pogledala kroz prozor, vrisnula je. Poslije je kao da je zanijemio, nije mogao govoriti.

Odmah smo otrčali do prozora. Pogledali smo unutra, moj djed i moja tetka su se objesili i njihova tijela su visila o konopcu. Nakon samozadovoljstva prizora koji smo vidjeli i šoka tog trenutka, svi smo počeli vrištati, baš kao i moja majka.

Seljanin koji se probudio na našim prijateljima okupio se ispred kuće mog dede. Oni koji su videli incident obavestili su žandarmeriju. Nakon nekog vremena, na lice mesta došla je žandarmerija koja je izvršila pretres kuće, ali nije pronađeno blago.

Grobovi moje tetke i djeda nalaze se u gornjem dijelu seoskog groblja. Nakon ovog događaja, pedesetak ljudi je napustilo selo zbog nekih glasina i tračeva. Još uvijek ne razumijem zašto su se moj djed i moja tetka objesili.

Osim toga, rekli su da smo našli blago, hajde, nema blaga u blizini. Prema nekima, blago je bilo magično. Slučaj još uvijek nije riješen. To je to za priču. Možete ostaviti komentar o ovim horor pričama u području za komentare ispod.

9. Još jedan Genie Case

slučaj duhova

Ovaj događaj, koji je među proživljenim horor pričama, potpuno je stvaran događaj. Moje ime je Merve, porijeklom sam iz Izmira, preselili smo se u Bergamu. Naša porodica je bila mala četvoročlana porodica, ja, moja majka, moja sestra i moj otac, kuća u kojoj smo živeli je bila iznajmljena i iz nekog razloga smo morali da se selimo.

Evo šta se dogodilo nakon što se uselio u kuću. Imao sam 9 godina kada smo se uselili u tu kuću. Bila je to slatka mala kuća sa baštom. Kada su domaćini sjedili tamo, sjedili su sa amajlijama. Naravno, nismo bili svjesni ove situacije, saznali smo kasnije.

Jedne noći, dok sam spavao, probudio sam se od zvuka koraka u bašti, kada sam pogledao kroz prozor da vidim šta se dešava, glasovi su prestali i nikoga nije bilo. Kada sam vratio glavu na jastuk, ponovo sam čuo iste zvukove, bio sam tako uplašen, sakrio sam se pod jorgan od straha, ovaj događaj se nastavljao svake noći.

Dok se čitao jutarnji ezan, glasovi su prestali, ispričala sam baki za događaj.Bana nam je došla u posjetu iz Izmira. Inače, moja baka je hodočasnica i vjernica.

Moja baka je rekla ne boj se i dala mi salavat šerif dovu koju mi ​​je napisala. Nakon toga se više nisam bojala. Bio je mjesec Ramazan, noću smo ustajali na sahur. Majka mi je dala stonjak, u bašti je bio plac za izlazak.

Stalno smo tu mješali, imali smo kokoške, jeli su mrvice kruha, baš kad smo mi mućkali stolnjak, odjednom je upalo bijelo svjetlo. I dok pišem, naježim se, odmah sam otrčala do mame i ispričala mami za incident i vratili smo se u baštu s majkom.

I moja majka je videla tu svetlost, odmah smo podigli mog oca. Ali kada je moj otac ustao, ništa se nije dogodilo, nekoliko dana nakon ovog incidenta, otišli smo u šetnju, spakovali se na sve strane, izašli smo iz kuće tako, kada smo došli kući, sve se razišlo. Prvo smo mislili da je lopov ušao u kuću, ali mamino zlato i dragocjenosti su još uvijek bili u kući, nije to mogao biti lopov.

To su bili jednostavni događaji koje sam ja doživjela, najveći događaj je doživjela moja majka. Ovako počinje život moje majke. Bilo je petnaest praznika, došao sam u Izmir sa bakom.

Jednog dana, kada su moj otac i sestra izlazili iz kuće da odu u bolnicu, majka mi je rekla da zaključam vrata i idem. Znaš seoske kuće,

generalno su svi zakljucani, moj otac je isto zatvorio vrata sa katancem i otišao. Kada se moja majka probudila, sjedila je na krevetu. Taman kad je htio ustati, pred njim su se pojavile dvije crne stvari. Rekli su da imaju kovčeg u rukama, uđite u taj kovčeg.

Majka je očajno istrčala i pogledala van, vrata su bila zaključana, odmah se vratila i dobila poruku da uzimam rezervni ključ iz fioke. Dok je pokušavao da otvori vrata, pored njega se pojavio starac.

Rekao je čekaj kćeri moja, daj da ti pomognem, uzeo ključ iznutra i otvorio vrata, pa su otišli zajedno do izlaza iz Bergame. Tamo je jedan poznanik vidio moju majku i kupio joj kuću.

Kada moj otac i otac nisu mogli da nađu moju majku kod kuće nakon što su došli iz bolnice, tražili su svuda, ali nisu mogli da ih nađu. Na kraju je moj otac pomislio na tog poznanika i otišao tamo.Moja majka je rekla tamo Ayşe, idemo kući.Moj otac je rekao. Nije ispitivao ljude tamo, tako se ponašao da ništa ne bi otkrio.

Ali moja majka je uradila nešto što moj otac nije očekivao. Nešto se dogodilo mojoj majci, a moj otac je imao učitelja u selu Mahmudiye u Bergami, on je otišao kod njega i bio je Hoca Derin Hodža.

Neka je Bog s njim zadovoljan, čim je moj otac otišao kod Hodže, Hodža je otvorio knjigu i rekao mom ocu, ako opet pustiš svoju ženu u tu kuću, prouzrokovaćeš joj smrt, taj vlasnik je rekao da tamo žive džini , ne stavljaj svoju ženu tamo, nemoj ostati tamo.

#Možda će vas zanimati: Vampirski filmovi: Top 10 lista

Pročitao je neke sure iz Kur'ana i dao mom ocu vodu koja je pročitana. Rekao je da popije na stomak, sutradan je otac doveo moju majku u Izmir sa bakom.

Naravno, ne znam za sve ovo. Otrčao sam do mame i zagrlio je, rekavši "Dobro došla mojoj majci", mama je to pokazala nadlanicom. Vjerujte, ko ste vi da se povlačite, neću zaboraviti taj trenutak ako umrem. Međutim, moja majka daje život za nas.

Ali u tom trenutku njegova svijest je nestala. Tog dana moja baka je pokušavala nagovoriti moju majku da kaže basmala, ali moja majka to nije mogla reći. Moja baka je počela čitati Kur'an kod moje majke.

Dok je baka čitala, mama je govorila, dosta je bilo, krvava sam. Međutim, nije bilo krvi. Izvana smo mogli osjetiti da se moja baka znoji i da joj je tijelo napeto.

Sestra i ja smo se u strahu zagrlile, plakale smo, a onda se moja majka onesvijestila. Nakon što je moj otac otreznio moju majku, hvala Bogu, sve se vremenom vratilo u normalu, a mi smo se vrlo brzo preselili iz te kuće.

Ne daj Bože da to iko doživi, ​​bio je to jako loš događaj. Sada imam 31 godinu, iako su prošle 22 godine, i dalje sam jako uplašena. Priča se ovdje završava. Možete ostaviti komentar o ovim horor pričama u području za komentare ispod.

10. Sjene

Porodica se preselila u novu kuću na selu zbog finansijskih poteškoća. Roditelji, koji imaju dvoje djece od 13 i 1 godine, trudili su se da poprave staru kuću koliko su mogli. Ali nije se više moglo ništa učiniti sa brujanjem stakla i škripavim drvetom.

U porodici koja je pokušavala da se navikne na novi poredak, mali Džon je bio jedina osoba koja je bila srećna. Beba, koja inače ne može da stoji sama i stalno želi da se igra, teturala je po kući, smejala se u sebi i generalno izgledala kao da se zabavlja.

Jedne noći, dok su svi spavali, majka je primijetila zvukove koji su dolazili iz bebi monitora. Osim Johnovog cerećenja, čulo se šaputanje. U početku je mislio da mu je žena pored bebe, ali kada ju je video kako spava pored njega, obuzeo ga je strah.

Ustao je iz kreveta i polako krenuo prema bebinoj sobi, a scena u sobi je bila skoro zaleđena. Zato što je oko bebinog krevetića stajalo nekoliko visokih, mršavih ljudi. Kada je upalio svjetlo, sve je nestalo. Možete ostaviti komentar o ovim horor pričama u području za komentare ispod.

rezultat

Serija strašnih priča će se stalno ažurirati. Ne propustite nove horor priče.

INTERNATIONAL
Možda će vam se i ove svidjeti