VITA TANRIKULU
Pigliate un novu sguardu à u vostru stile di vita.

Fattori di classificazione di Google (criteri impurtanti)

Fattori di classificazione di Google Hè una di e cose più impurtanti chì deve esse attentu. Duvete rializà questi fattori per chì u vostru situ sia più altu in i mutori di ricerca cum'è Google. Criteri di classificazione di Google Aghju preparatu una guida cumpleta nantu à u sughjettu.


Per aumentà u vostru ranking di u situ è ​​apparisce nantu à a prima pagina di Google, duvete piglià in contu tutti l'algoritmi chì elencu quì sottu.

Ogni pruprietariu di u situ web deve esse attentu à questi elementi impurtanti, chì chjamemu criterii di SEO. Ùn esse capace di classificà altu nantu à Google affetta negativamente i vostri guadagni è u vostru flussu di visitatori. Per questu mutivu, duvete cunsiderà SEO in ogni campu.

L'unicu ciò chì Google cunfirma hè chì utilizeghja apprussimatamente 200 signali di classificazione quandu determina a classificazione di a pagina di ricerca organica.

Ci hè parechje signalazioni trà sti signali, cum'è fattori ligati à u vostru duminiu, fattori nantu à a pagina, fattori off-page, fatturi à livellu di situ è ​​fatturi tecnichi.

Aghju listatu i fatturi di classificazione di Google quì sottu. Esaminà a lista currettamente serà assai utile per u cursu di u vostru situ:

Lista di fattori di classificazione di Google

1. Fattori di nomi di duminiu

Fattori di classificazione di Google nome di duminiu
Fattori di classificazione di Google nome di duminiu

1- Età di u duminiu: Quandu l'età di u vostru duminiu aumenta, a vostra reputazione à l'ochji di Google cresce in proporzione diretta.

In ogni casu, a diffarenza trà i dui duminii di 6 mesi è 1 annu hè stata espressa da Matt Cutts cum'è insignificante.

2- Inclusione di a Keyword in u Domain: Ancu s'ellu ùn hè micca quantu prima, avè a vostra chjave in u vostru nome di duminiu hà sempre un postu assai impurtante trà i criteri di classificazione di Google.


esempiu: Cum'è l'indirizzu di u duminiu di u situ web di un barbiere hè www.xxxkuafor.com. In altre parolle, capiscenu quale sughjettu / affari u situ hè in relazione da l'indirizzu di duminiu.

3- Keyword essendu a prima parolla di u duminiu: U criteriu chì Google cunsidereghja più impurtante chì cumprendi a chjave in l'indirizzu di u duminiu hè di utilizà a chjave chì utilizate à u principiu di l'indirizzu di u duminiu.

Per esempiu, in l'esempiu sottu, a keyword hè in a prima parola di u duminiu, basatu annantu à a parolla monetizazione:

4- Periudu di registrazione di u duminiu: A causa di u fattu chì a maiò parte di l'indirizzi di duminiu acquistati per 1 annu ùn sò micca allargati à a fine di l'annu 1, Google ùn si fida micca di l'indirizzi di duminiu registrati per solu 1 annu, cù u pensamentu chì probabilmente ùn saranu micca rinnuvati in linea cù l'esperienza è e statistiche chì hà guadagnatu.

Per questu mutivu, l'acquistu di i vostri indirizzi di duminiu per almenu 3 - 5 anni serà un fattore in favore di u vostru situ in u cima di u ranking di Google. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

5- Utilizà a Keyword in Sub-Domain: Includite a chjave in u nome di u subdominiu assicurarà chì l'indirizzu di u subdominiu hè altu in e ricerche per quella keyword.

6- Storia di u duminiu: U cambiamentu di u pruprietariu di u nome di dominiu pò influenzà negativamente i ligami à u duminiu è causanu Google per resettate a storia di u situ. Resetting significa a pusizione di u situ in l'ochji di Google - resetting its position.


7- Dominiu cumplettamente currispondente: A corrispondenza esatta significa chì u nome di duminiu currisponde esattamente à a keyword.

Esempiu: À a barra di ricerca di Google "inchiesta di duminiu" Hè cum'è avè alandisorgulama.com appare in i risultati per qualchissia chì scrive.

Se u vostru situ hè di bona qualità, utilizendu un indirizzu di duminiu cumplettamente currispondente vi darà un vantaghju in quantu à u vostru ranking in Google.

Sè vo aduprate un indirizzu di duminiu di bassa qualità, cumplettamente currispondente solu per aduprà stu vantaghju, vale à dì, sè vo circate di pruduce un cuntenutu viotu è solu cumpensà nantu à questu, à u cuntrariu, questu diventerà un svantaghju piuttostu chè un vantaghju. . Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

8- Proprietà di u duminiu publicu o privatu: Oculta u record Whois, vale à dì ùn rende publicu u nome è i dati di cuntattu di u pruprietariu di u duminiu; Pò esse percepitu cum'è avè qualcosa per ammuccià da Google è affettanu negativamente u ranking di u vostru situ.

9- Proprietariu di u duminiu penalizatu: L'indirizzu di u duminiu acquistatu da qualcunu chì era previamente marcatu cum'è un utilizatore spam da Google hè ancu trattatu u listessu in l'ochji di Google.

10- Estensione di u Paese: Se u vostru indirizzu di duminiu finisce cù tr, chì hè l'estensione turca, xyz.com.tr cuntribuisce positivamente à u vostru ranking in u paese.

2. Fattori di cuntenutu

fattori di classificazione di Google
fattori di classificazione di Google

11- Truvà e parolle chjave in u tag di titulu: Ancu s'ellu ùn hè micca cusì criticu cum'è prima, a vostra tag di titulu resta un signalu SEO impurtante in a pagina.


12- Partendu Tag Titulu cù Keyword: Sicondu Moz, i tag di titulu chì cumincianu cù una keyword tendenu à superà i tag di titulu cù a keyword à a fine.

header compatible seo
header compatible seo

13- Truvà e parolle chjave in u tag di descrizzione: Google ùn usa micca a meta-tag di descrizzione cum'è un signalu di classificazione diretta. Tuttavia, a vostra tag di descrizzione pò influenzà i tassi di clic, chì hè un fattore chjave di classificazione. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

14- Truvà e parolle chjave in H1 Tag: H1 tags "2. Hè cunnisciutu ancu "Title Tag". Sicondu stu studiu, inseme cù a vostra tag di titulu, Google usa a tag H1 cum'è un signalu di pertinenza secundariu:

15- TF-IDF: "Quantu spessu una parolla particulari appare in un documentu?" Hè un modu più elegante di dì. Quantu più spessu una parolla appare nantu à una pagina, u più pertinente a pagina hè per quella parolla. Google usa una versione più sofisticata di TF-IDF.

16- Lunghezza di u cuntenutu: U cuntenutu custituitu di più parolle copre una zona più larga è hè più preferibile da l'algoritmu cà u cuntenutu artificiale o più curtu. In fattu, un studiu recente di l'industria di i fatturi di classificazione hà dimustratu chì a durata di u cuntenutu correlate cù u ranking. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

17- Sezione cuntenuti : Utilizà una tabella di cuntenutu ligata pò aiutà à Google à capisce megliu u cuntenutu di a vostra pagina. Pò esse ancu affissatu in estensioni di sitelink. Per esempiu, u ligame in l'articuli à a cima di questu articulu hè un esempiu di questu. I ligami di redirezzione in a pagina ponu ancu esse visualizati in questu modu.

18- Densità di keyword: Mentre ùn hè micca cusì impurtante cum'è prima, Google pò utilizà a densità di keyword per determinà u tema di una pagina web. Tuttavia, overdoing it may not be good for your website. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

densità di keyword seo
densità di keyword seo

19- Indicizzazione Semantica Latente (LSI) di e parolle chjave in u cuntenutu: E parolle chjave LSI aiutanu à i mutori di ricerca à estrae significati per e parolle chì anu più di un significatu. (per esempiu, Apple significa tramindui cumpagnia di l'informatica è Apple in inglese.) A prisenza / assenza di keyword LSI hè ancu percepitu cum'è un signalu di qualità di cuntenutu.

20- Avè LSI Keywords in Titulu è Description Tags: Cù u cuntenutu di a pagina web, LSI keywords in page meta tags permettenu à Google di ricunnosce e parolle chì anu più di un significatu. Pò esse ancu percepitu cum'è un signalu di pertinenza. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

21- Pagine chì copre u sughjettu in profondità: Ci hè una correlazione cunnisciuta trà a prufundità di a cobertura di u tema è a classificazione di Google. Dunque, e pagine chì copre un tema da tutti l'anguli ponu esse più vantaghji in u ranking cà e pagine chì copre u stessu tema da un solu angulu.

22- Velocità di carica di pagina HTML: Sia Google è Bing utilizanu a velocità di carica di a pagina cum'è un fattore di classificazione. I mutori di ricerca ponu predichendu a velocità di carica di u vostru situ basatu annantu à u codice HTML di a vostra pagina.

23- Velocità di carica di pagina Chrome: Google pò aduprà i dati di l'utilizatori di Chrome per misurà a velocità di carica di a pagina. In questu modu, a velocità di carica di una pagina à l'utilizatori pò esse misurata. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

24-Usu AMP: Ancu s'ellu ùn hè micca direttamente trà i criteri di classificazione di Google, AMP hè un requisitu per esse inclusu in u ranking in a versione mobile di Google News.

25- Mappatura di l'Entità: U cuntenutu di a pagina currisponde à a "entità" chì l'utilizatore cerca? Sì cusì, quella pagina pò esse classificatu assai altu per quella parola. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

26- Google Hummingbird: Stu "cambiamentu di l'algoritmu" hà aiutatu Google oltre e parolle. Grazie à Hummingbird, Google hà avà una megliu comprensione di u sughjettu di una pagina web.

27- Copia u cuntenutu: U cuntenutu duplicatu (ancu ligeramente mudificatu) in u stessu situ pò influenzà negativamente a visibilità di u mutore di ricerca di u situ.

28- Rel = Canonicu : Quandu s'utilice regularmente, l'usu di sta tag pò impedisce à Google di penalizà u vostru situ per cuntenutu duplicatu.

29- Ottimizazione visuale: L'imaghjini mandanu signali di rilevanza impurtanti à i mutori di ricerca da nomi di file, testu, tituli, descrizioni è tituli. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

30- Innovazione di cuntenutu: L'aghjurnamentu di Google Caffeine mette in risaltu u cuntenutu novu publicatu o aghjurnatu, in particulare per e ricerche sensibili à u tempu. Per enfatizà l'impurtanza di stu fattore, Google mostra a data di l'ultima aghjurnazione di a pagina per pagine specifiche:

31- Dimensione di l'aghjurnamenti di cuntenutu: L'impurtanza di i rigulamenti è i cambiamenti hè ancu percepitu cum'è un fattore di innuvazione. Agghiuncennu o sguassate capituli cumpleti hè più impurtante chè cambià uni pochi di parolle o curregge i typos. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

32- Aghjornamenti di pagina cronologica: Quantu spessu a vostra pagina hè aghjurnata cù u tempu? Ogni ghjornu, settimanale, ogni 5 anni? A freccia di l'aghjurnamenti di a pagina ghjoca ancu un rolu impurtante in a freschezza di a pagina.

33- Evidenzià a Keyword: Ci hè una correlazione trà a keyword chì hè in i primi 100 parolle di u cuntenutu di a pagina è esse in i risultati di a prima pagina in Google.

34- Keywords in H2, H3 Tags: Avè a vostra chjave cum'è una subrubrica in u formatu H2 o H3 pò esse percepitu cum'è un altru signale di rilevanza debule.

35- Qualità di i Ligami Outbound: Parechje SEO pensanu chì u ligame cù e pagine di siti di qualità manda un signalu di fiducia à Google, è sta idea hè sustinuta da un studiu recente. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

36- Tema di i Ligami Outbound: Sicondu l'Algoritmu Hillop, Google pò utilizà u cuntenutu di e pagine chì ligate cum'è un signalu di rilevanza. Per esempiu, sè vo avete una pagina nantu à i vitture è include ligami à i filmi in quella pagina, Google pò cuncludi da quì chì a vostra pagina hè di vitture di filmi, micca vitture.

37- Reguli di grammatica è ortografia : Mentre chì l'usu currettu di a grammatica è l'ortografia hè un signalu pusitivu, Cutts uni pochi d'anni fà hà datu missaggi mischi nantu à se u prublema era impurtante.

38- Cuntinutu utilizatu parechje volte: Hè u vostru cuntenutu in a pagina originale? U cuntenutu copiatu o parzialmente pigliatu da una pagina previamente indexata o micca indexata hè ancu affettata negativamente in a classificazione.

39- Aggiornamentu di a Pagina Mobile Friendly: Spessu chjamatu "Mobilegeddon", sta aghjurnazione hà premiatu e pagine ottimizzate per u telefuninu.

40- Usabilità Mobile: I siti chì l'utilizatori ponu accede facilmente da u telefuninu pò esse affettati positivamente da l'aghjurnamentu "Mobile First Index" di Google. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

41- Cuntinutu "Ocultatu" in Mobile: U cuntenutu oculatu nantu à i dispositi mobili ùn pò micca esse indexatu quandu paragunatu à u cuntenutu cumplettamente visibile. Tuttavia, un espertu di Google hà dettu recentemente chì u cuntenutu privatu hè ancu appruvatu. Di novu in u stessu video, "... s'ellu hè un cuntenutu impurtante, deve esse visibile". hè statu pruvatu.

42- Auxiliar "Contenutu di supportu": Sicondu u publicu Google Evaluator Guide, u cuntenutu di supportu utile hè un fattore in a determinazione di a qualità di a pagina (è dunque u ranking). Esempii include cunversione di valuta, calculi d'interessi di prestitu è ​​ricette interattive. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

43- Cuntenutu oculatu trà e tabulazioni: L'utilizatori anu bisognu di cliccà nantu à una tabulazione per accede à qualchì cuntenutu in a vostra pagina? Sì cusì, Google hà indicatu chì stu cuntenutu ùn pò micca esse indexatu.

44- Numeru di ligami in uscita: Aumentà u nùmeru di ligami in uscita pò creà una "fuga" in u ranking di a pagina, chì pò calà a classificazione di a pagina.

45- Multimedia: L'imaghjini, i video è altri elementi multimediali ponu esse percepiti cum'è signali di qualità di cuntenutu. Una correlazione hè stata vistu trà multimedia è ranking. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

46- Numeru di Links Redirecting à una Pagina in u situ: U numaru di ligami chì puntanu à una pagina in u situ indica l'impurtanza di quella pagina cumparatu cù altre pagine in u situ. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

47- Qualità di i Ligami Redirecting à una Pagina in u situ: Pò esse dichjaratu chì i ligami da e pagine autorizate anu priurità nantu à e pagine cù classifiche di pagina bassa o quelli chì ùn ponu micca esse classificate.

48- Ligami rotti: Più di un ligame rottu o micca di travagliu in a stessa pagina pò esse un signu di un situ trascuratu o abbandunatu. U documentu di Google Evaluator Guide pò utilizà ligami rotti per misurà a qualità di a homepage. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

49- Livellu di lettura: Ùn ci hè dubbitu chì Google detecta i livelli di lettura di e pagine web. In fatti, Google hà usatu per sparte statistiche di livellu di lettura prima. Ma ciò chì facenu cù sta infurmazione hè aperta à u dibattitu. Qualchidunu dicenu chì u livellu di basa di lettura classificà u vostru situ più altu perchè impegnà un grande audience. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

50- Links Affiliati: I ligami affilati stessi ùn dannu micca u vostru ranking. In ogni casu, sè vo avete assai ligami affilati, l'algoritmu di Google pò piglià un ochju più vicinu à altri signali di qualità per assicurà chì u vostru situ ùn hè micca un "situ affilatu debule".

51- Errori HTML / Validazione W3C: Parechji errori HTML o codificazione sloppy ponu indicà un situ di qualità povira. Probabilmente, assai esperti di SEO consideranu una pagina ben codificata per esse usata cum'è un signalu di qualità. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

52- Autorità di u nome di duminiu: Tutti l'altri fattori sò uguali, un situ nantu à un duminiu autoritariu (autoritariu) serà più altu ch'è un situ nantu à un duminiu menu autoritariu.

53- Ordine di a Pagina: Ùn ci hè micca una correlazione perfetta. E pagine cù più ligami privati ​​​​senu più altu ch'è e pagine cù ligami non-proprietari.

54- Lunghezza URL: L'URL chì sò troppu longu ponu influenzà negativamente a visibilità di u mutore di ricerca di a pagina. In fatti, assai studii di l'industria anu dimustratu chì l'URL brevi anu pocu effettu nantu à i risultati di ricerca di Google. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

55- Percorsu URL: Una pagina più vicinu à a homepage pò esse più altu ch'è una pagina intarrata in u fondu di l'architettura di u situ.

56- Editori: Mentre ùn hè mai verificatu, Google hà patentatu un sistema chì permette à l'editori di influenzà a SERP. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

57- Categoria Pagina: A categuria in quale a pagina hè visualizata hè un signalu di rilevanza. Una pagina di categuria più strettamente ligata pò esse classificatu più altu ch'è una pagina di categuria senza relazione.

58- WordPress Tags: I tags sò signali di rilevanza specifichi di WordPress. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

59- Keyword Pass in URL: Hè un altru signale di rilevanza. Un rapprisentante di Google hà recentemente chjamatu questu "signale di classificazione assai chjucu". Ma hè sempre un signalu di classificazione.

60- Sequenza URL: I categurie in a stringa URL sò leghjite da Google è in certi casi pò esse un signale tematicu nantu à u tema chì a pagina hè.

61- Riferimenti è Risorse: A citazione di referenze è fonti pò esse un signalu di qualità, cum'è i documenti di ricerca è di dissertazione. A Guida di Qualità di Google assicura chì ci sò risorse quandu anu rivisione certe pagine: "Questu hè un tema chì un espertu o risorse espertu nantu à u sughjettu deve esse ..." Tuttavia, Google hà negatu chì percepisce ligami esterni cum'è signali di classificazione.

62- Liste Bulleted and Numbered : Listi bulleted è numerati sparghje u vostru cuntenutu in picculi pezzi è facenu più faciule per u vostru lettore di leghje. Google pò mette in risaltu cuntenutu numeratu è bulleted. A causa di stu particulari fattori di classificazione di Google hà un valore significativu.

63- Priorità di a Pagina in u Site Map: A priorità data in u schedariu XML sitemap di a pagina pò influenzà u so ranking.

64- Troppu ligami in uscita: Sicondu u documentu di misurazione di qualità di Google:

65- Page Rank di altre parole chjave: Se a pagina hè alta per parechje altre parole chjave, questu pò dì à Google nantu à a qualità di a pagina.

66- Pagina Età: Mentre Google prefiere u novu cuntenutu, una pagina più vechja chì hè regularmente aghjurnata pò fà bè nantu à una pagina più nova.

67- Design amichevule per l'utilizatori: Questu hè abbastanza impurtante. A ghjente deve esse capace di navigà in u vostru situ web facilmente è truvà tuttu ciò chì volenu. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

68- Nomi di duminiu parcheggiati: A Google Update in dicembre 2011 hà riduciutu a visibilità di ricerca di i domini parcheggiati.

69- Cuntenutu utile : Google pò sceglie trà "qualità" è "utilità".

70. U cuntenutu furnisce u valore è unicu insights: Google hè felice di penalizà i siti chì ùn offrenu micca cuntenutu novu o utile, in particulare i siti affilati debuli. hà dichjaratu.

71. Cuntattateci Pagina: A Guida di Qualità di Google, chì avemu citatu prima, dichjara chì preferisce i siti cù "infurmazione di cuntattu suffirenziu". Se a vostra infurmazione di cuntattu currisponde à a vostra infurmazione whois, hè ancu megliu per Google. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

72. Fiducia di u duminiu / Rank of Trust: Parechji esperti di SEO crede chì "Trust Ranking" hè un fattore di ranking assai impurtante. È a nova patente di Google, chì hè stata publicata recentemente cù u tìtulu "Search results ranking based on trust", sustene sta situazione.

73. Architettura di u situ: Una architettura di u situ ben organizata (per esempiu, una struttura di silo) aiuta Google à urganizà tematicu u vostru cuntenutu. Aiuta ancu Googlebot à accede è urganizà tutte e pagine di u vostru situ. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

74. Actualizazioni di u situ: Parechji esperti di SEO crede chì l'aghjurnamenti di u situ web - soprattuttu quandu u novu cuntenutu hè aghjuntu à u situ - funziona cum'è un fattore di verificazione di l'aghjurnamentu di u situ. Tuttavia, Google hà recentemente dichjaratu chì usa a "frequenza di l'aghjunzione di cuntenutu" in i so algoritmi. hà negatu.

75. Sitemap Presenza: I mutori di ricerca Sitemap aumenteranu a vostra visibilità esaminendu e vostre pagine più facilmente è largamente. Aiuta.

76. Uptime di u situ: I prublemi cum'è u mantenimentu di u situ o u servitore ponu dannà u ranking di u situ (ancu s'ellu ùn hè micca risoltu u prublema, u vostru situ micca re-indexing Pudete scuntrà una tale situazione.)

77. Locu di u servitore: U locu di u servitore affetta cumu u vostru situ serà classificatu in diverse regioni geografiche. Hè soprattuttu impurtante in e ricerche basate regiunale. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

78. Certificatu SSL: Google HTTPSHà cunfirmatu chì percepisce.

79. Termini di serviziu è fogli di privacy: Queste duie pagine aiutanu Google à capisce se un situ hè un membru di fiducia di l'internet.

80. On Site Duplicate (Copy) Meta Information: Copià a meta infurmazione nantu à u vostru situ pò influenzà negativamente a visibilità di u vostru situ. In fatti, Google Search Console vi avvirtenu s'ellu ci hè troppu infurmazione duplicata.

81. Menu di navigazione: Stu architettura di u situ user-friendly; aiuta l'utilizatori (è i mutori di ricerca) sapè induve sò in u situ. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

82. Pagine Mobile Friendly: Cù più di a mità di tutti i ricerchi sò fatti da i dispositi mobili, Google vole sapè s'ellu hè a vostra pagina mobile-friendly. In fatti, Google ùn lista più siti web mobile-friendly. punisce.

83. YouTube: Ùn ci hè micca dubbitu chì i video di Youtube sò priurità nantu à e pagine di risultati di ricerca (probabilmente perchè YouTube hè ancu propiu di Google, priorità Youtube in i so risultati di ricerca di video).

Searchengineland, in un articulu Hà dichjaratu chì u trafficu di Youtube hè aumentatu significativamente dopu à Google Panda..

84. Disponibilità di u situ: Un situ chì hè difficiule d'utilizà o di navigà; U tempu passatu nantu à u situ, u numeru di pagine viste, è u ritmu di rimborsu pò influenzà negativamente a classificazione indirettamente. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

85. Utilizazione di Google Analytics è Google Search Console: Qualchidunu dicenu chì avè sti dui prugrammi installati in u vostru situ pò migliurà a vostra pagina di indexazione. Google pò ancu influenzà direttamente i rankings in u sensu chì dà più dati per travaglià (per esempiu, una infurmazione più precisa di u ritmu di rimbalzamentu di a pagina, sì avete u trafficu da backlinks, etc.). Ma Google dice chì hè un mitu. disse. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

86. User Reviews / Popularity Site: A popularità di i siti web in pagine cum'è Yelp.com ghjucanu un rolu impurtante in l'algoritmu di Google. Google nantu à cumu prucede nantu à questu prublema un veranu sinceruancu spartutu. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

3. Criterium Backlink

Fattori di classificazione di Google backlink
Fattori di classificazione di Google backlink

87. Linking Domain Età: Backlinks da i duminii più vechji ponu esse più forti cà i novi.

88. Number of Root Domains Linked: U numaru di domini di riferimentu hè unu di i fatturi di ranking più impurtanti in l'algoritmu di Google, cum'è pudete vede da u seguente studiu di Google di 1 milioni di risultati di ricerca:

89. Numero di ligami da diverse IP di Classe C: Ligami da diverse ips C-Class offre una gamma più larga di siti chì liganu à u vostru situ, chì vi aiuta à aumentà u vostru ranking. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

90. Numeru di Pagine Linked: U numeru tutale di pagine ligate - ancu s'ellu sò ligami da u stessu duminiu - un effettu nant'à u ranking Ci hè.

91. Backlink Link Text: Di sicuru, ùn hè micca cusì impurtante cum'è prima di u testu di l'ancora (è travaglia cum'è un signalu di spam web quandu hè sopratuttu). Ma i testi di l'ancora ricchi di keyword mandanu sempre signali di pertinenza forte in picculi dosi. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

92. Tag Alternate (Per Links Image): Alt tags sò percepiti cum'è testi di ancora per l'imaghjini.

93. Links From .edu or .gov Domain Names: Matt Cutt hà dichjaratu chì TLD ùn hè micca un fattore in l'impurtanza di u situ. Tuttavia, i ligami chì cuntenenu .edu è .gov anu sempre un postu impurtante per l'esperti di SEO. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

94. Pagina Ordine di Pagina Linked: Ordine di a pagina di a pagina ligata per Google nanzu era ancu un fattore impurtante, subitu subitu hè ancu un fattore impurtante.

95. Classificazione di a pagina di u nome di duminiu ligatu: A pagina rank di u duminiu ligatu determina u valore di u ligame. un rolu indipendente pò ghjucà.

96. Ligami da i cuncurrenti: E pagine chì sò ligati da altre pagine è sò nantu à a stessa pagina di risultati di ricerca ponu ghjucà un rolu più impurtante in a classificazione di a pagina per quella parola particulare. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

97. Ligami da i siti web "aspittati": Ancu s'ellu hè speculativu, certi esperti di SEO ùn anu micca fiducia in u vostru situ finu à chì Google riceve un riferimentu da qualchì situ web "attesu" in a vostra industria.

98. Links From Bad Circles: I ligami da i siti chjamati ancu "cerchi cattivi" aumenteranu u vostru ranking di u situ. pò affettà negativamente.

99. Messaggi d'ospiti: Mentre i ligami da i posti d'ospiti anu sempre valore, ùn sò micca forti quant'è i ligami da i veri editori (ancu "grande scala", i posti di l'ospiti ponu ancu affettà negativamente u vostru situ.). Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

100. Links From Ads: Sicondu Google, i ligami da l'annunzii deve esse ligami nofollow. Hè prubabile chì Google detecta è filtra i ligami seguiti. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

101. Homepage Classificazione di a Pagina: I ligami chì sbarcanu nantu à a homepage di una pagina particulare ghjucanu un rolu impurtante in a misurazione di u valore di u situ è ​​dunque u ligame. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

102. Nofollow Links: Questu hè unu di i temi più cuntruversi in SEO. Google nantu à u sughjettu in a dichjarazione ufficiale "Ùn li seguimu micca veramente". disse. Questu mostra chì Google hà fattu questu. Almenu in certi situazioni. Avè un certu percentuale di ligami nofollow pò ancu indicà profili di ligami naturali o innaturali.

103. Diversità di Tipi di Link: Se una maiò innaturalmente grande di i vostri ligami venenu da una sola fonte (per esempiu, profili di foru, cumenti di blog), questu pò esse un signu di webspam. Per d 'altra banda, ligami da diverse fonti puntanu à un prufilu naturali. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

104. "Ligami sponsorizzati" o Link simili: Discorsi cum'è "sponsor", "partner", "link partners" o "sponsored links" ponu riduce u valore di u ligame.

105. Ligami di cuntenutu: I ligami incrustati in u cuntenutu di una pagina sò più forti di un ligame in una pagina bianca o un ligame in ogni locu di a pagina. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

106. Ligami multipli à 301: Avè un gran numaru di backlinks à 301 Sicondu u video d'aiutu di u webmaster Si pò calà u ranking di a pagina.

107. Testu di l'Anchor Link Internu: U testu di l'ancora di u ligame internu hè un altru signale di rilevanza. In ogni casu, l'effettu di i testi di ligami internu nantu à u ranking hè abbastanza bassu cumparatu cù i testi di l'ancora di i ligami esterni. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

108. Attributu di u titulu di ligame: U tìtulu di u ligame (u testu chì appare quandu u mouse nantu à u ligame) pò esse usatu cum'è un signalu di pertinenza.

109. Paese TLD di u Domain Name Redirected: Ottene riferimenti da siti cù estensioni di duminiu specifichi di u paese (.tr, .de, .co, .uk) ponu permette di classificà più altu in quellu paese.

110. Link Location in Content: I ligami à u principiu di u cuntenutu sò classificati secondu i ligami à a fine di u cuntenutu. sò più impurtanti.

Locu di ligame nantu à a pagina 111: Induve u ligame hè nantu à a pagina hè impurtante. Di solitu, u ligame incrustatu in u cuntenutu di a pagina hè più forte chì i ligami truvati in altrò. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

112. Rilevanza di i Nomi di Domain Linked: Un ligame da un situ in un nichulu simili hè più prubabile di un ligame da un situ completamente senza relazione. hè forte.

113. Pertinenza di a pagina: Un ligame da una pagina ligata hè più preziosa.

114. Keyword in Titulu: Google dà una impurtanza extra à i ligami chì passate in u vostru tìtulu in e parolle chjave di a vostra pagina ("Linking experts to experts").

115. Velocità di ligame pusitivu: Un situ cù una velocità di ligame pusitiva appariscerà nantu à a pagina di risultati di ricerca cum'è a popularità di u vostru situ aumenta. si alza rapidamente in cima.

116. Velocità di ligame negativu: Per d 'altra banda, a velocità di ligame negativu significa ancu una diminuzione di a popularità di u situ, chì reduce significativamente a classificazione.

117. Ligami da e pagine "Hub": Algoritmu Hilltop presta una attenzione speciale à i ligami da e migliori fonti (o "hubs") nantu à temi specifichi.

118. Ligami da i siti di l'autorità: I ligami da i siti cunnisciuti cum'è autorità sò più efficaci in u ranking cà i ligami da i siti più chjuchi o scunnisciuti.

119. Ligame à Wikipedia Fonte : Mentre i ligami ùn sò micca seguitu, assai persone pensanu chì ottene ligami da Wikipedia rende u vostru situ più affidabile à l'ochji di i mutori di ricerca. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

120. Cullocazioni : E parolle chì tendenu à apparisce intornu à u vostru backlink aiutanu Google à capisce ciò chì hè a vostra pagina.

121. Backlink Età: Sicondu l'articulu I ligami antichi anu un impattu più grande in u ranking cà i ligami novi. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

122. Links From Real Sites and Splogs: Cù a diffusione di e rete di blog, Google dà più impurtanza à i ligami da i siti veri cumparatu cù i blog falsi. Anu ancu aduprà signali di interazione di marca è di l'utilizatori per dì a diffarenza trà elli.

123. Profilu Natural Link: Un situ cù un prufilu di ligame "naturale" serà più altu è serà più resistente à l'aghjurnamenti cà l'altri siti.

124. Ligami reciproci: Google Pagina di schema di ligame elenca troppu scambii di ligami cum'è schema di ligami per evitari. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

125. Links cuntenuti generati da l'utilizatori: Google pò distingue trà i ligami di cuntenutu creati da l'utilizatori è u cuntenutu publicatu da u veru pruprietariu di u situ. Per esempiu, sapi chì u ligame publicatu da u blog ufficiale di wordpress.com è u ligame publicatu da besttoasterreviews.wordpress.com sò assai diffirenti l'una di l'altru.

126. Ligami da 301: I ligami diretti cù 301 ponu ritardà un pocu più daretu à i ligami diretti. Tuttavia Matt CuttsSicondu .301 i ligami di redirect sò assai simili à i ligami diretti.

127. Utilizendu Schema.org: E pagine chì supportanu i microformati ponu esse classificate più altu ch'è e pagine chì ùn supportanu micca questi formati. Questu pò esse in a forma di un aumentu direttu o pò esse cun una pagina di risultati di ricerca più altu di cliccà.

128. Rank di fiducia di a pagina ligata: A credibilità di u situ cunnessu à a vostra pagina pò determinà quantu à u rangu di fiducia di u vostru situ aumenterà.

Numeru di ligami in uscita nantu à a pagina 129: Page rank hè un numeru finitu. Una pagina cù centinaie di ligami esterni serà classificatu più bassu cà una pagina cù ligami in uscita. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

130. Forum Links: Ligami da i fori di Google per via di spamming à livellu di l'industria ùn pò micca valore.

131. Conte di parolle di u cuntenutu ligatu: Un ligame da un post di 1000 parole hè più preziosu cà un ligame cù un snippet di 25 parole.

132. Qualità di u cuntenutu ligatu: I ligami da u cuntenutu pocu scrittu ùn sò micca preziosi quant'è u cuntenutu di blogu scrittu professionale.

133. Link à u situ: Matt Cutts dichjara chì i ligami in tuttu u situ contanu cum'è un ligame unicu. cunfirmatu.

4. Interaczione

interazione di criteri di classificazione di Google
interazione di criteri di classificazione di Google

134. RankBrain: "RankBrain" hè u nome datu à l'algoritmu di intelligenza artificiale di Google. Parechji pensanu chì u so scopu principale hè di misurà l'ingaghjamentu di l'utilizatori cù i risultati di ricerca (è classificà per risultati).

135. CTR organicu per una Keyword: E pagine cù un ritmu di clicche megliu secondu Google pò esse classificatu significativamente più altu per e parolle chjave rilativi cà l'altri. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

136. CTR organicu per tutte e parolle chjave: Per tutte e parolle chjave per quale un situ classifica, a rata di clicche organica pò esse un signalu di interazzione di l'utilizatori basatu in persona. (In altre parolle, "per risultati organici"Puntu di qualità")

137. Tasso di rimbalzi: Micca tutti in SEO accunsenu chì u ritmu di rimborsu hè impurtante, ma questu pò esse u modu di Google di utilizà i so utilizatori cum'è "Tester di qualità" (dopu à tuttu, una pagina cù un ritmu di rimborsu altu pò esse micca cusì pertinente per a keyword pertinente). In più, Un studiu recente da SEMRUSH Hà trovu una correlazione trà i rankings di Google è u ritmu di rimborsu.

138. U trafficu direttu : Per calculà quante persone visitanu i siti è quantu spessu Google usa Google Chrome cunfirmatu. Si pò dì chì i siti cù un trafficu direttu altu sò di qualità più altu ch'è i siti cù un trafficu direttu pocu. In fatti, avemu citatu sopra studiu SEMRUSH truvò una correlazione significativa trà u trafficu direttu è u ranking di Google.

139. Trafficu Ripetitivu : I siti chì i stessi visitatori visitanu più di una volta ponu aumentà u so ranking Google.

140. Pogosticking: "Pogosticking" hè un tipu speciale di rimbalzà. In questu casu, l'utilizatore clicche nantu à altri risultati di ricerca per truvà a risposta à a quistione chì cerca. U ranking di e pagine chì l'utilizatori pogostick ponu abbandunà notevolmente. À questu puntu, i fatturi chì aumentanu CTR sò impurtanti in e pagine di risultati.

141. Siti Blocky: Google hà interromputu sta funzione in Chrome. Ma fiat panda usa sta funzione cum'è un signalu di qualità. Allora Google pò ancu aduprà una variazione di questu.

142. Chrome Bookmarks: Google Dati di l'utilizatori di u navigatore Chrome Sapemu chì raccoglie. E pagine chì sò marcate in Chrome ponu esse classificate più altu.

143. Numero di Cumenti : E pagine cù assai cumenti ponu esse un signale di impegnu di l'utilizatori è di qualità. In fatti Un espertu di Google Ellu disse chì i cumenti seranu assai utili in a classificazione.

144. Tempu di attesa : Google mette assai enfasi in u tempu d'attesa. Pudemu ancu definisce cum'è u tempu chì qualcunu di ricerca di Google resta in a vostra pagina. Questu hè qualchì volta riferitu cum'è "cliccati longu è clicchi brevi". In riassuntu; Google pò misurà quantu l'utilizatori chì venenu à a vostra pagina cù e ricerche di Google passanu in a vostra pagina. U più longu u tempu passatu, u megliu per u vostru situ. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

5. Regoli di l'algoritmu di Google

145. E dumande di ricerca meritanu innovazione: Google pagine più recenti per chjamate specifiche li permette di classificà più altu.

146. Quistioni di ricerca meritanu una differenziazione: Google pò aghjunghje una parolla distintiva in e pagine di risultati di ricerca à e parolle confuse cum'è "Ted", "WWF", "ruby".

147. Storia di navigazione di l'utilizatori: Pudete ancu avè nutatu questu; I siti web chì visitate spessu appariscenu prominente in a pagina di risultati di ricerca.

148. Storia di ricerca di l'utilizatori: catena di ricerca influenza i risultati di ricerca per e ricerche successive. Per esempiu, se cercate "review" è dopu "toaster", Google mostrarà siti ligati à "toaster review" più altu in i risultati di ricerca. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

149. Snippets Featured: Sicondu un studiu SEMRUSH, Google hà prisentatu u cuntenutu di snippet; determina a durata di u cuntenutu basatu annantu à u furmatu, a pruprietà di a pagina è l'usu di HTTP.

150. Geo-Targeting: Google preferisce i siti cù l'IP di u servitore lucale è l'estensione di duminiu specificu di u paese.

151. SafeSearch: U cuntenutu chì cuntene cuntenutu per adulti o parolle abusive ùn serà micca listatu in i risultati di ricerca in modu "SafeSearch".

152. Cerchi Google+: Ancu Google+ hè una piattaforma morta, Google; Puderà classificà i siti o l'autori chì avete aghjuntu à i circles Google+ più altu ch'è l'altri.

153. Parole chjave "U vostru soldi o a vostra vita": Per e parolle chjave di Google "I vostri soldi o a vostra vita". standard di qualità di cuntenutu più altu Ci hè.

154. DMCA (Digital Millennium Copyright Act) Reclami: Google, Lagnanze DMCA chì rispettanu i requisiti legali Abbassa u ranking di e pagine.

155. Differenza di u nome di duminiu: "Actualizazione di BigfootHè chjamatu ancu ", l'aghjurnamentu aghjunghjia più domini à ogni pagina di risultati di ricerca.

156. Chjama di cummerciale: Google a volte mostra risultati diffirenti per e parolle chjave di shopping cum'è e ricerche di volu.

157. Chjami lucali: Per e ricerche lucali, Google spessu mostra risultati lucali sopra i risultati di ricerca organica "normali".

158. Top Stories Box: Certi parole chjave attivanu sta casella.

159. Big Brand Preferenza: "Vince UpdateDopu "Google mostra i grandi marchi altu in u ranking per certe parolle.

160. Risultati di Shopping Ads: A volte Google mostra i risultati di l'annunzii di Google Shopping in pagine di risultati di ricerca organica.

161. Risultati visuali: L'imaghjini di Google sò qualchì volta mostrati trà i risultati di ricerca organica normale.

162. Risultati di l'ova di Pasqua : Google hè parechjeRisultati di l'ova di Pasqua" hà. Per esempiu, quandu cercate "Atari Breakout" nantu à l'imaghjini di Google, i risultati diventanu un ghjocu ghjucatu (!). Per questu Victor PanPudete vede u contu di . Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

163. Risultati da One Site per Brands: Parolle chjave cù nome di duminiu o cuntenutu di marca assai risultati di ricerca da u listessu situ fà li apparissi.

164. Aggiornamentu di i Prestiti di Payday: Questu "dumande di ricerca spammy"Hè un algoritmu speciale pensatu per pulizziari.

5. Segnali di marca

marca di prima pagina di google
marca di prima pagina di google

165. Anchor Testu chì cuntene Brand Name: I testi d'ancora cù u nome di a marca sò un signalu di marca simplice ma putente.

166. Ricerche di marca: L'utilizatori cercanu e marche. Se l'utilizatori cercanu a vostra marca in Google, mostra Google chì a vostra marca hè una marca vera. Per quessa, hà un valore impurtante trà i fatturi di ranking di Google.

167. Ricerca di marca + Keyword: L'utilizatori cercanu una keyword specifica cù a vostra marca? Sì cusì, Google mostrarà u situ web di a vostra marca in cima di e ricerche in e variazioni generiche di sti ricerca.

168. Site cù Pagina Facebook è Like: E marche sò prubabilmente avè pagine di Facebook cù assai Mi piace.

169. Situ cù Profilu Twitter cù Followers: I profili di Twitter cù assai seguitori indicanu chì u prufilu Twitter pertinente hè una marca populari.

170. Pagina ufficiale di a Cumpagnia Linkedin: Parechje imprese reali anu cunti di LinkedIn corporativi.

171. Profili verificati: In ferraghju 2013, u CEO di Google Eric Schmidt hà dichjaratu:

172. Legalità di i cunti Social Media: Un contu di rete suciale cù 10.000 2 seguitori è 10.000 posti hè sempre assai debule cumparatu à un contu di rete suciale cù XNUMX XNUMX seguitori è parechje interazzione. Google hà un prublema per decide se i cunti di e social media sò falsi o veri. patenti hà.

173. Mostra a marca in scatuli News: I marchi assai grandi sò sempre mostrati in a sezione di nutizie. Qualchidunu pare ancu avè una pagina da u so situ web in a prima pagina.

174. Menzioni di Marca Unlinked: I marchi sò qualchì volta citati senza esse ligati. Google menzioni di marca unlinked vede cum'è un signalu di marca.

175. Negozi Offline: L'imprese reali anu uffizii. Google guarda ancu i dati di locu per vede se un situ hè una grande marca.

6. Fattori Webspam On-Site

dece siti webspam criteri di google
dece siti webspam criteri di google

176. Panda Punishment : Siti cun cuntenutu di bassa qualità (in particulare splutazioni di cuntenutuDa a punizione di panda tandu sò diventati menu visibili.

177. Links to Bad Sites: I ligami à u cuntenutu spammy ponu dannà a visibilità di ricerca di u vostru situ.

178. Redirects: Fà reindirizzamenti nascosti hè pruibitu. Se catturatu, u situ ùn serà micca solu penalizatu, ma ancu eliminatu da l'indexazione di Google.

179. Pop-ups o annunzii di distrazione: ufficiali Documentu di misurazione di Google indica chì i pop-ups è l'annunzii distracting sò un signu chì u situ hè di bassa qualità.

180. Toggle Pop-ups: Google pò penalizà i siti chì mostranu popups toggle full-page in i dispositi mobili.

181. Over-Optimizing u situ: Google pò penalizà l'utilizatori per i siti sopra-ottimizzati. Questu includenu tituli cum'è keyword stuffing, top tag stuffing, assai decorazioni di keyword.

182. Cuntenutu senza sensu : Una patente di Google descrive cumu Google pò distingue u cuntenutu senza sensu, chì impedisce l'indexazione di u cuntenutu generatu automaticamente.

183. Pagine di a porta : Google voli chì a pagina chì mostra per esse a pagina chì l'utilizatori volenu vede direttamente. Se a vostra pagina redirige a ghjente à una altra pagina, hè una "Pagina di a porta". Google ùn piace micca i siti chì utilizanu pagine Doorway.

184. L'annunzii apparsu quandu avete prima apertu a pagina: "Algoritmu di Design di Pagina” penalizeghja pagine cù troppu annunzii, ma micca troppu cuntenutu.

185. Oculta i Ligami Affiliati: Se andate troppu luntanu mentre nascondete ligami affiliati (soprattuttu s'è i metudi di nasconde sò usati) questu pò esse u vostru situ esse penalizatu.

186. Fred: L'aghjurnamenti di Google chì anu cuminciatu in 2017 sò stati datu un soprannomu. Search Engine LandSicondu un articulu in Fred "destinate à i siti cun cuntenutu di bassa qualità chì mette a monetizazione prima di esse utile à i so utilizatori".

187. Siti Affiliati: Google micca un fan di siti affilati Hè ovvi, è parechje persone pensanu chì i siti chì utilizanu prugrammi di affiliazione sò sottumessi à un scrutiny extra.

188. Cuntinutu generatu automaticamente: Google, cum'è si pò capisce da u cuntenutu generatu automaticamente odia. Se Google nota chì u vostru situ cuntene cuntenutu generatu da l'urdinatore, u vostru situ pò esse penalizatu o u vostru situ pò esse de-indexatu da Google.

189. Fattori di overshaping Related to PageRank: I fattori di furmazione di a classificazione di a pagina includenu nofollowing all links, tali situazioni ponu esse un signu chì site ghjoculi cù u sistema.

190. Marcatu l'indirizzu IP cum'è Spam: Se u vostru indirizzu IP hè marcatu cum'è spam, sguasserà tutti i vostri siti in quellu servitore. pò influenzà.

191. Meta Tag Spamming: L'imbottitura di keyword pò ancu accade in meta tags, se Google pensa chì aghjunghje parole chjave à u vostru titulu è tags di descrizzione per ingannà l'algoritmu, ponu penalizà u vostru situ.

7. Fattori Webspam Off-Site

192. Unnatural Link Streams: I flussi di ligami bruschi (è innaturali) sò un signu sicuru di ligami falsi.

193. Penguin Punishment: Google Penguin I siti penalizzati da sò notevolmente menu visibili in i risultati di ricerca. pinguinu avà filtrà i ligami cattivi O duverebbe punisce tuttu u situ web?

194. Link Profile cù un altu percentuale di ligami di bassa qualità: Parechji ligami (cum'è i cumenti di u blog è i profili di u foru) utilizati soprattuttu da i SEO di cappellu neru pò esse un signu di pruvà à ingannà u sistema.

195. Eligibilità di u Domain Name Linked: Sicondu a famosa analisi di MicroSiteMasters.com, troppu ligami da siti irrilevanti sò più suspetti per Penguin.

196. Avvertimenti Unnatural Link: Google migliaia di "Google Search Console hà trovu ligami innaturali". manda un avvisu. Questu spessu, ma micca sempre, porta à una caduta in u ranking.

197. Ligami di Directory Low Quality: secondu google Backlinks da cartulari di bassa qualità ponu risultatu in penalità.

198. Widget Links: Ligami chì sò generati automaticamente quandu Google aghjunghjenu un widget à u situ. hè contru.

199. Links From Stessa Classe-C IP: Unnaturally gran numaru di ligami in entrata da u listessu server IP da a reta di u blog Pò aiutà à decide quandu vene.

200. Testi d'ancora "Tossici": Avè testi d'ancora "velenosi" (in particulare parole farmaceutiche) ponu indicà chì u vostru situ hè statu spammatu o pirate. In ogni modu, questu pò influenzà negativamente u ranking di u vostru situ.

201. Unnatural Link Count: Una patente di Google publicata in 2013 spiega cumu Google pò distingue se un flussu di ligame à un situ hè legittimu o micca. I ligami non naturali sò svalutati.

202. Articuli è ligami di stampa : Articulu è Press Links: L'articulu è i ligami di stampa sò stati utilizati maliciosamente da parechji siti tante volte chì Google avà percive a strategia di creà sti dui ligami cum'è "struttura di ligami falsi" in parechji casi.

203. Azzione manuale: di li ci sò assai ma a maiuranza hè di custruzzione di ligami di cappellu neru.

204. Ligami di vendita: Capturendu ligami di vendita in u vostru situ pò influenzà negativamente a visibilità di a vostra ricerca.

205. Google Sandbox: Novi siti chì ricevenu un afflussu bruscu di ligami à volte Google Sandbox, chì limita temporaneamente a so visibilità di i risultati di ricerca.

206. Google Dance: Google Dance pò cambià temporaneamente u ranking. Sicondu una patente di Google, questu hè un modu per Google per sapè s'ellu i siti pruvate à ingannà l'algoritmu.

207. Disavow Tool: Stu veiculu U so usu pò sguassà una penalità manuale o algoritmica per i siti chì sò vittime di SEO negativu.

# Pudete esse interessatu à: Chì sò i breadcrumbs è perchè sò impurtanti per u SEO?

208. Richiesta di ricunsidirazione: Una dumanda di riconsiderazione successu pò evità una penalità.

209. Schemi di ligami tempuranee : Google cattura ligami spammy chì sò generati è eliminati assai rapidamente. Questu hè ancu schema di ligame tempurale Hè cunnisciutu ancu cum'è

RISULTATU

fattori di classificazione di Google
fattori di classificazione di Google

Per riassume, i criteri di classificazione di Google più impurtanti sò:

  • Domini di riferimentu
  • Tasso di clic organico
  • Autorità di u duminiu
  • Usabilità Mobile
  • U tempu nantu à a pagina
  • U numeru tutale di backlinks
  • Qualità di cuntenutu
  • SEO in pagina
INTERNATIONAL
Pudete ancu piace questi
cumentu